Ο τουρισμός είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους παγκοσμίως και βασίζεται κυρίως στις τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας για τις δραστηριότητες προώθησης, τις πωλήσεις και την ανάπτυξη σχέσεων διαχείρισης με τους πελάτες.
Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης βοηθούν μέσω της ανατροφοδότησης τους παρόχους τουριστικών υπηρεσιών να επικεντρωθούν στις βέλτιστες πρακτικές για να κερδίσουν πιστούς και μακροπρόθεσμους πελάτες.
Το σεμινάριο απευθύνεται αποκλειστικά σε σπουδαστές LE MONDE. Είσοδος ελεύθερη, απαραίτητη η κράτηση θέσης συμπληρώνοντας τη φόρμα παρακάτω.
Loukianna Litti, Marcom Manager Marriott Athens.
Loukianna Litti was born in Athens in 1985 and is a graduate of the Department of Tourism Management (University of West Attica). After her studies, Loukianna began her training in hospitality at the Yes! Hotels Group. During her 10 years at the Yes! Hotels Group and having passed through the positions of Front Office Receptionist, Sales & Marketing Coordinator she was promoted to Sales & Marketing Executive and later to Marketing Manager of the group. The latter role expanded her portfolio to include all 5 properties of the Yes! Hotels Group.
Having reached a time in her career path where she was looking to broaden her horizons and work in a different market, alongside a new team, in January 2020 she joined the Chandris Group as the Marcom Manager at the Marriott Athens Hotel.
Leading the team for Athens Marriott, Loukianna, focuses on shaping the property’s future in an increasingly expanding market.
She speaks fluent English and Italian.