Για τον ρόλο του marketing στην επαγγελματική γαστρονομία μας μίλησε ο executive chef του Athens Hilton και καθηγητής μαγειρικής τέχνης της Σχολής, Κώστας Αθανασίου. Ξεκινώντας τη διάλεξή του με τη θέση ότι δεν πρέπει, απλώς, να προσπαθούμε να προωθούμε το φαγητό που χρειάζεται ο κόσμος, αλλά αυτό που επιθυμεί, συνέχισε αναλύοντας θέματα που αφορούν στο concept του εστιατορίου, στο «κοινό» που απευθυνόμαστε, στα στοιχεία της ταυτότητας του εστιατορίου σε σχέση με τον χαρακτήρα και την κουζίνα του, στον τρόπο οικοδόμησης ενός ισχυρού «brand» και στην αποτελεσματική του διαφήμιση, παρουσιάζοντας παραδείγματα επιτυχημένων concepts παγκοσμίως.