Δραστηριότητες & Εκδηλώσεις

Culinary Marketing

15 Ιανουαρίου, 2020 - Δραστηριότητες & Εκδηλώσεις

Για τον ρόλο του marketing στην επαγγελματική γαστρονομία μας μίλησε ο executive chef του Athens Hilton και καθηγητής μαγειρικής τέχνης της Σχολής, Κώστας Αθανασίου. Ξεκινώντας τη διάλεξή του με τη θέση ότι δεν πρέπει, απλώς, να προσπαθούμε να προωθούμε το φαγητό που χρειάζεται ο κόσμος, αλλά αυτό που επιθυμεί, συνέχισε αναλύοντας θέματα που αφορούν στο concept του εστιατορίου, στο «κοινό» που απευθυνόμαστε, στα στοιχεία της ταυτότητας του εστιατορίου σε σχέση με τον χαρακτήρα και την κουζίνα του, στον τρόπο οικοδόμησης ενός ισχυρού «brand» και στην αποτελεσματική του διαφήμιση, παρουσιάζοντας παραδείγματα επιτυχημένων concepts παγκοσμίως.

Newsletter

Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Εγγραφή», επιβεβαιώνω ότι είμαι άνω των 18 ετών. Παρέχω τα στοιχεία επικοινωνίας μου ώστε η LE MONDE να μπορεί να με πληροφορεί σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται σε εμένα. Γνωρίζω πως μπορώ να σταματήσω ανά πάσα στιγμή τη LE MONDE από το να επικοινωνεί μαζί μου.