Marketing & ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις τουριστικές επιχειρήσεις: ποιες είναι οι επιλογές των ξενοδοχείων για να ξεχωρίσουν προς τους πελάτες τους;
Ο ελληνικός τουρισμός έχει πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα που μπορούν να μετατραπούν σε ισχυρό παγκόσμιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ένα από αυτά είναι η σαφής αναγνώριση των διεθνών τάσεων και των αναγκών των πελατών, καθώς και η δημιουργία επιχειρήσεων που αντάξια μπορούν να διατηρήσουν την χώρα μας στους πρωταγωνιστές της βιομηχανίας του τουρισμού, προσφέροντας εξειδικευμένες υπηρεσίες.
Το σεμινάριο απευθύνεται αποκλειστικά σε σπουδαστές LE MONDE. Είσοδος ελεύθερη, απαραίτητη η κράτηση θέσης συμπληρώνοντας τη φόρμα παρακάτω.
Ο Μανώλης Ξενάκης αποφοίτησε από το πρόγραμμα Hotel Management του Εκπαιδευτικού Ομίλου LE MONDE. Ξεκίνησε την καριέρα του σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις σε αντίστοιχα τμήματα ως Head Bartender και Front Office Manager.
Το 2020 ανέλαβε τη θέση του General Hotel Manager στο Κoukoumi Vegan Hotel στη Μύκονο, το πρώτο ολοκληρωμένο vegan hotel στην Ελλάδα.
Αυτή τη στιγμή είναι Operation-Hotel Manager at Santikos Collection.